Kalite Politikamız
PANOPA olarak, müşteri memnuniyeti ve sürekli iyileştirme odaklı bir kalite yönetim sistemi benimsemekteyiz.Kalite süreçlerimizi ISO 9001, ISO 14001 ve ISO 18001 standartlarına uygun olarak oluşturduk ve entegre ettik.Bu sayede, hem yerel hem de uluslararası firmalarla çalışırken en yüksek kalite standartlarını koruyoruz.
PANOPA, Türkiye'de konuşlanmış yerel firmalarının yanı sıra tüm uluslararası firmalarla çalışmayı hedeflemiştir. PANOPA, Kalite entegrasyonu durmayan bir süreçtir. PANOPA'ya yeni sertifikalar kazandırmak arzusu kalite bölümünün ana itici gücüdür.
Kalite Taahhüdümüz
- Sürekli İyileştirme: Kalite yönetim sistemimizi sürekli olarak gözden geçirip iyileştirerek, hizmet kalitemizi artırmayı hedefliyoruz.
- Uluslararası Standartlar: ISO 9001, ISO 14001 ve ISO 18001 standartlarına uygunluk, tüm süreçlerimizde temel prensiplerimizden biridir.
- Müşteri Memnuniyeti: Müşteri beklentilerini aşan ürün ve hizmetler sunarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı amaçlıyoruz.
- Yenilik ve Gelişim: Sektördeki yenilikleri takip ederek, en güncel ve verimli çözümleri sunmak için sürekli gelişim içerisindeyiz.
- İlk ve Tek: Türkiye’de ABD ve Kanada için trafo kontrol panosu üretimi yapan ilk ve tek firma olarak sektörde öncüyüz.